då har allvaret börjat!

idag började jag skolan :D wiho!!
det är mycket att lära sig på bara några timmar varje dag men gud så kul det ska bli :D om någon känner att det skulle vara kul att bli sminkad så är det bara att skriva eller ringa (ni som har mitt nr), jag behöver ju som sagt en modell varje dag !! och det kostar självklart ingenting för er, men känner ni att ni kanske behöver lite smink så får alla modeller 15% rabatt i skolans butik :)

vi fick våra verktyg och all make up idag, en hel lagerhaus kasse fylld med saker :D den riktiga väskan vi ska ha allt i sen kommer på onsdag..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Della berättade om att du behövde modeller. Jag skulle jättegärna ställa upp på att bli superfin för en dag :)

2010-01-11 @ 19:43:26
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0