long time no see!

usch så länge sedan jag uppdaterade, fy therese! men jag har verkligen haft fuuuuuullt upp! men nu när jag är handikappad och sitter hemma har jag faktiskt tid att uppdatera, med iaf bilder :) orkar inte skriva om allt som pågått så ni får se bilder istället :D

here we go!

satt hårmodell för wilma


jobbade på mary n diayes musikvideo :)


vi hade jätteroligt :D


sminkade sofie till gamling :P


och till asiat ( dessa sminkningar är teatersminkningar )


sådär :) jag har fler bilder men de ärinte överförda till datorn än ^^ så ni får nöja er med detta så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHAH! Älskar Sofie som en gammal tant. Vad duktig du är! Det ser verkligt ut :)



2010-02-17 @ 21:12:46
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0