vma 2009 kanye west dissar taylor swift! :O

helt otroligt bra tycker jag att VMA 2009 var men fan vad min respekt för kanye west har försvunnit! Taylor Swift vinner best female video och hon är grymt bra tycker jag, jag gillar country och tycker hon är sten cool som gör sin grej, skriver alla sina låtar själv och har tagit sig så långt på countrymusik, inte många som lyckas med det när de är 19/20 (hon är 89 som jag).. när taylor står och tackar alla så går kanye och tar hennes mic och ja uttrycker sin åsikt, han tycker att beyonce skulle vunnit.. men vem fan gör så?? taylor har en av sina största moments, hennes första vma! och en vuxen man, respekterad av alla inom musikbranschen går och totaldissar henne! moget!!.. kanye skulle uppträtt på vma men efter hans lilla (läs stora) skandal blev han utkastad och fick inte uppträda! bra gjort mtv tycker jag!

detta var det ända klippet jag hittade som jag kunde lägga upp här, men det finns bättre på youtube


när sista kataegorin best video of the year, kommer upp så vinner beyonce, och hon gör något som jag verkligen beundrar henne för, hon bjuder upp taylor igen så hon får chans att avsluta sitt tacktal :D classy classy classy all the way!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: men verkligen GO MTV!!!!!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 16:03:07
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in hos dig och säger HEJ..allt brA?

2009-09-14 @ 18:55:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Daniella

Verkligen! Classy, var rätt ord.

2009-09-15 @ 08:53:15
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0