torsdag 10 sep

idag ringde mamma in mig till jobbet igen, mera info som skulle ringas ut till åkare :) så var där coh jobbade i 2,5 timme och sen åkte jag för att tanka och tvätta bilen men vet ni vad, när jag kom ut till biltvätten efter att ha betalat så kommer en gubbe som håller på där inne i tvätten, ut och säger att han håller på att serva tvätten så jag kan gå in igen och få pengarna tillbaka.. jahapp *suck*, jag går in och tjejen som tog betalt av mig visste om att man inte kunde tvätta (hon var typ "chefen" där just då) och ändå sålde hon tvätt till mig, hur tänker man då ?? visst att biljetten håller i 9 dagar men hon kan väl inte bara anta att man kommer tillbaka någon annan dag eller orkar vänta en halv timma- en timma på att få tvätta?? man säger väl som det är och låter kunden välja?? jisses man undrar ju vad folk tänker med ibland.. gubben som jobbade i tvätten han blev nog lite irriterad, han sa att han skulle gå in igen och säga till dom!

jaja nu är jag hemma iaf, ska vila en stund och sen ta tag i disken som jag inte rokade ta tag i igår ^^

later ♥

Kommentarer
Postat av: vesna

youtube äger :P



2009-09-10 @ 18:55:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

vad ska du göra i helgen då? :)

2009-09-10 @ 21:00:37
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0