söndag!

idag har varit en himla trelig dag :) vid 12 var vi uppe på berget i hundgården där det vid ett tillfälle var kanske 15 hundar samtidigt :) så det var en himla fart och balto hade så himla kul :D var där kanske en halvtimma innan det bar hemåt för att göra oss iordning för att åka hem till skogås och fira Mickes födelsedag (som är imorgon) med släkten :D kom hem för en timme sen kanske, har tittat på parlamentet och bara slöat lite i soffan :D herre jisses vad robert gustavsson var rolig när han skulle vara "hollywoodfru" haha jag skrattade så jag grät ^^ någon som såg det ? jäättekul verkligen :P

nu sitter jag och glor runt på nätet efter saker att nska mig i födelsedagspresent och i julklapp, kan ju säga att släkten får himla massa alternativ att älja mellan :P innan har jag aldrig riktigt haft någon önskelista där jag verkligen vill ha allt, det har bara varit listor där det är skaer som "ja jag behöver väl det här" eller "ja jag vill nog ha det här men orkar inte köpa" haha men nu jäklar har jag en lista där jag vill ha ALLT, men förstår ju självklart at jag inte kommer få allt men många alternativ är ju aldrig fel ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0