Måndag 7 sep

kom hem från gymmet för en halvtimma sen, har lekt med balto sen dess och försökt trötta ut honom lite :) så nu är han småtrött och jag döötrött ^^

det harinte blivigt något bloggande alls i helgen för frida bodde här med mig och vi hade helt enkelt bättre saker för oss än att sitta vid datorn :) i fredags var vi på Robins och Daniels 25 års fest på H62 här på hornsgatan :) mycket roligt :) blev inte alltför sent , kom hem vid 2, var ju skönt att man kunde gå hem ^^
i lördags åkte vi och hämtade Balto som varit hemma hos mamma, och gick en långpromis i skogen där, och på kvällen blev det massa godis, chips, läsk och lite vin :)
i söndags gymmade vi och färgare fridas hår :)

men nu är jag tillbaka :P bilder från i fredags kommer upp senare idag :)
nu ska jag försöka hinna in i duschen innan frida kommer från gymmet för att duscha (hon tränar längre än jag för min kropp klarar än så länge inte en timme)

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0