fredags shopping :D

idag var jag och mamma och gick på stan :) svängde självklart förbi MAC på åhlens men kände att jag behövde prioritera kläder och skor nu så det blev inga köp där..
dock blev det mycket annat roligt :D


de här skorna från vagabond blev jag heeelt kär i när jag såg de på hyllan, som gjorda för mig ^^ det har tydligen bloggats hej villt om dessa sa tjejen i kassan, de har varit med i tidningar och så också. men jag har ingen kolla på modebloggarna inte heller läser jag modetidningarna (förutom cosmo), inte har jag gjort det på länge iaf.. men jag snodde sista 37orna (de hade inga 36or :/ ) på åhlens, de satt jättebra men kanske skulle varit lilla snäppet bättre med 36 men men :D I LOVE THEM!


den här färgglada stickade akryl tröjan hittade jag på indiska, lite galen sådär och såååååå skön ^^


när vi gick in på body shop så kunde jag inte hålla mig från sminket, hittade nämligen ett rosa läppstift i exakt den färgen jag letat läänge efter, så var tvungen att köpa det och rouget som passade så bra till :) man fick dessutom 20% rabatt om man köpte två saker :)

köpte ett par örhängen och en tunika till men orkade inte fota ^^

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-09-18 @ 19:53:46
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0