Balto är en busig kille ibland

ja nyss kastade jag hans  mjukisboll fram och tillbaka i vardagsrummet så han fick leka lite, men när jag höll den högt upp och skulle fösa bort honom för att han inte skulle vara så ivrig så hoppade han upp och fick tag i min armbåge istället för bollen :/ han högg ju inte så några tänder bara skrapade mot min armbåge men ändå, då har han lekt "för hårt" så jag blev mycket bestämd och lite arg (men skrek inte på stackarn) och gick med bestämda steg mot honom och mot hans bädd.. så nu fan ska han lära sig "gå lägg dig" först gick jag bara och föste honom dit och sa åt honom att ligga.. men nu säger jag gå lägg dig, och nu ligger han där efter några gånger, och tittar lugnt på teven som visar seinfeld just nu.. kommer bli så skönt när han lärt sig kommandot ordentligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0