jag lever!

ja det gör jag :) har bara inte orkat hålla på med datorn :/ för den styrkan jag har, har jag sparat till viktigare saker ^^ som NHL hockeyn i globen i fredags, tjejmiddag hos della igår :) sov här hos mamma igår och tänker stanna tills imorgon :P orkar verkligen inte köra hem, coh det är sååååå skönt att vara här hemma när det är så tråkigt väder och jag är sjuk, för mamma hjälper med balto och det känns inte lika instängt här som i lägenheten.. och att mamma bakar äppelpaj utav äpplena hon plockat från äppelträdet vi har, det gör det ju bara ännu skönare att vara här ^^

hemma bra men HEMMA bäst :D

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

hej babe!! hur måår du? jag hörde att ni kanske skulle träffa oss imorgon hos alex?! Skit kul om ni också ska komma. pussss

2009-10-04 @ 20:40:50
URL: http://finest.se/liiiiisa
Postat av: Malin - Hockeyfruga

tack, de är från skopunkten (förra året):)

härligt helg du haft o visst är de mys att va hemma hos mamma <3

2009-10-05 @ 13:23:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0