Change is good..

det sker en himla massa förändringar här hos mig :) and I love it!! mitt vardagsrum har varit som ni vet (eller a ni som har varit hemma hos mig vet) lite ofärdigt! jag ställde ju bara in mina möbler när pappa flyttat och jag flyttade in, så tapeterna och färgerna har inte riktigt varit min stil.. men nu när sovrummet varit färdigt ett tag så kände jag att det var dags att börja med vardagsrummet, wiho :D eftersom jag hade massa vit färg hemma så bestämde jag mig för att måla i helgen. dock är mitt vardagsrum lite tricky att måla så de blev bara halva rummet som målades vitt.. jag målade alltså över den svarta tapeten och väggen där man går in(de väggarna hänger ihop), så de två resterande väggarna fick fortsätta vara gråbeiga, blev faktiskt riktigt bra.. jag vill ju egentligen ha en ljus ljus blå, nästan vit blå färg i hela rummet, men eftersom jag inte kan måla de två andra väggarna var detta det bästa alternativet just nu, och jag är supernöjd, det är vitt men har fortfarande färg, det är ljus och lite annorlunda mot vad alla andra har :)

så nu ska soffan bort, en ny ska beställas(har hittat den perfekta soffan), en ny tv-bänk ska köpas, den stora skåpsaken som står under bänken vid fönstrena ska bort och nya förvaringssätt ska fixas, gardiner och allt som lampor,ljus och tavlor ska inköpas.. alltså kommer vardagsrummet vara lite mer "Therese" snart :D så himla skönt!!

så jag lever alltså fortfarande men har mycket att göra, därför det kommer vara lite segt i bloggen ^^

Kommentarer
Postat av: Daniella

BAJSKORV! Vad ska du göra av skåpgrejen som är vid fönstet?!

2009-10-15 @ 22:23:33
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0