Min lediga torsdag

har inte bestått utav mycket :/ vill ekolla på skor men ingen var ledig med mig så det blidde inte så :/ så det har blivit mycket tv tittande, diskade, har tränat med Balto såklart, lekte ute en stund också med tennisbollen.. det regnade ju men han måste ju få springa! jag blandade ett nagellack faktiskt :) har inget mörkare rött lack så jag testa mitt klarröda med ett brun/lila/guldigt lack och det blev himla bra, men för att få mera skimmer i blandade jag också i ett hel guldigt lack :) ni ska få se när jag har johns kamera igen.. inga bilder som jag tar med min kamera blir så pass skarpa att man ser färgen och skimmret ydligt osv :) så det får ni vänta på men det är definitivt mitt nya favvolack ^^

Balto ligger hel utslagen nu och jag bara ligger i soffan, är så otroligt trött, funderar på om jag kanske ska slänga in en tvätt :/? vi får se! en kopp chaithé och min favvo film The Phanom of the Opera känns ganska lockande :P

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0