Mascara tips: L'oreal double extension with serum inside!

jag har haft en liten "torr" period på bloggen ett tag nu, men nu känner jag att jag fått orken illbaka att börja blogga igen :) jag har ju bara skrivit för att skriva vissa dagar men nu har jag kännt många gånger varje dag att "detta vill jag dela med mig av" så nu börjas det igen :)

tänkte börja med att tipsa om en helt otroligt bra mascara!! självklart är det ju från person till person vad man gillar och fån fransar till fransar vad som funkar.. men jag hittade för ca 2 veckor sedan min nya absoluta favorit mascara! den är heeelt AMAZING!!  Min förra favvo mascara har alltid varit Helena Rubinstein Lash Queen Mascara, den ger långa och fina fransar, den är verkligen bra.. men nu är den utslagen utav *trummvirvel* L'oreals nya Double Extension with Renewal serum inside!!

såhär ser den ut och den är fantastik!

För er som är skeptiska till 2-stegs mascarorna så kan jag säga att jag alltid varit det också, dock när jag såg reklamen i tidningen om deras nya serum som ska förstärka fransarna så kunde jag inte hålla mig från att testa mascaran som hörde till också, och tur att jag gjorde det! jag kommer inte kunna leva utan denna mascara!! om de någonsin slutar att tillverka denna så kommer jag bunkra upp så det räcker hela livet ut alltså! jag har inte tagit några bilder på resultatet på mina fransar med mascaran för att steph har johns kamera och med min kamera ser man inte någe bra så ni får vänta lite :/ men det kommer, för detta är verkligen en produkt jag ääääälskar och jag vill visa varför!! känns som jag har lösfransar när jag tar på denna mascaran, helt otrolig!

serumet som hör till denna"fransvård serie" (kan man kalla det så?) är också helt fantastik. för er som har fransar som ofta faller av när ni tvättar bort sminket och bara i allmänhet känns slöa och dåliga, testa! den är verkligen bra, det gäller ju dock självklart att du tar på serumet morgon och kväll som det står att man ska!

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

ÄLSKAR den maskaran!

2011-05-27 @ 00:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0