måndag måndag

usch vad det var svårt att går upp idag :/ somnade 2 så när klockan ringde 7 var jag inte glad!! vlä, men kom upp till slut och hade en bra dag på jobbet :) jag och mamma gick lite tidigare också för att åka till cervera och titta ut en servis till mig som jag ska börja samla på.. det blev en serie utav Villeroy&Boch som heter Grey Pearl, väldigt klassisk men moderna med ljusa blommönster på, pärlgrå mönster ^^ Blev också Orrefors kristallglas serie Intermezzo Satin, supersnygga glas verkligen :D så detta är vad jag önskar mig till födelsedagen och jul och nästa födelsedag osv :) kan ju inte få allt på samma gång, det tar ju ett tag att samla på sig hela serier serviser ^^

nu är jag då hemma, ska slänga mig på soffan och ringa Ullis och gratta henne, hon fyller 20 idag :D
och sen ska jag ta mig ut och handla mat för veckan :)

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0