jäkla fixande överallt i huset..

i flera månader nu har de hållit på att fixa det ena och det andra här i huset och det är något irriterande måste jag säga! de har redan varit här en gång en heeeeel dag (från 9 till 18) och borra och installerat sb bredband.. men en sista grej måste fixas så de satte en post it lapp på de dörrar som skulle få denna grej fixad för ca 2 veckor sen, inga tider eller så stod på lappen det stod bara att "de kommer imorgon och att antingen lämnar man nyckeln i den lilla tuben i dörren, eller så är man hemma!" jag har ingen extra nyckel så jag var tvungen att vara hemma, men kom de ? nej!! nu fick jag jag hem en mer formell lapp från sb där det stod att de ska installera  sb bredband idag mellan 7.30-18 (tror att det var 18) och nyss var en kille här och lämnade sin väska med verktyg och what not? och sa att han kommer tillbaka efter lunch.. så äntligen blir detta klart hemma hos mig iaf, så jag slipper vänta på massa arbetare hela tiden!!
nu väntar jag ju dock på att han ska komma hit efter sin lunch, då tänkte jag ta ut Balto på lååångpromis och när jag är tillbaka igen hoppas jag att det är klart.. bara något litet i hallen som ska fixas så det borde inte ta så lång tid :)

efter det har jag tänkt att åka till farsta för att köpa en ny 15kg påse mat till balto och byta en tröja jag köpte på veromoda i lördags :) bara en basic vit långärmad men det var tajtare än den såg ut så måste byta.. kanske kollar på skor också, behöver ju :/ mina sneakers är körda snart ^^ och jag har inga höst/vinter stövlar alls!

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0