tapeter!!

yes nu är micke här och tapetserar i sovrummet :D hur glad är inte jag !!! haha ska bli så skönt att kunna flytta in sängen till sovrummet igen och börja få ordning här :P fast jag coh john måste bygga min garderob först :P sen flytta in sängen..

idag ska vi till ikea, jag ska kolla på en sänggavel :) och sängbord.. sen blire väl altid lite småsaker som ljus och ljushållare etc.. :P

ikväll ska vi ut och träffa della och hennes polare, men vet inte hur länge vi orkar vara ute, är ju fortfarande trött och seg i kroppen så orkar inte så mycket :/


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha stumpi då.

jadu, jag är arbetslös och hr typ alltid tid :D

when are you free?

2009-05-17 @ 18:09:22
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha det är klart jag ska hjälpa, ring när du behöver hjälp ;p

2009-05-18 @ 13:47:57
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0