otäckt

ja när jag kom hem idag från att ha varit hos lisa och anders  och sen hämtat john vid martin ohlson där han jobbat några dagar nu, så kom vi hem till en otäck trafikolycka precis i korsningen varsgatan/hornsgatan.. vet ej om det varit på nyheterna eller något sånt men det såg himla otäckt ut när vi gick förbi på väg till ica.. två bilar hade krockat med varadna, det var brandkår, polisar och ambulanser på plats.. vi såg hur ena bilen hade svingats bakåt igen upp på trottoaren.. när vi kom dit och tittade (ja vi människor är nyfikna varelser) hörde vi och såg hur en man låg på en brits och poliser ambulansmän och brandmän stog och försökte hålla honom stilla.. han skrek som bara den.. såg inte vem den andra föraren som också borde varit skadad var eller om han var skadad, de hade kanske redan tagit honom in i en ambulans.. men otäckt vare hur som helst.. försökte rita lite snabbt hur det såg ut, i paint.. så förtår ni lite bättre hur det såg ut..



x- visar där jag tror de krockade, såg ju inte själva krocken, men det här verkar vara det mest troliga sättet..
"taggarna" på bilarna visar var på bilen som krockades och blev tillkrashat..
usch hoppas båda förarna mår bättre nu och att det inte var alltför allvarliga skador på mannen som låg och skrek..

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Usch, jag skulle aldrig kunna gå dit och kolla. Då någon hade krockat mitt i natten vågade jag inte ens gå ut och kolla om personen i fråga var okej bara för att jag var rädd för vad jag skulle få se. Däremot såg att att ett gäng ungdomar gick dit och larmade. Puh!



sv: Ja, jag vet inte alls vad det beror på. Tack för tispet =)

2009-05-29 @ 00:14:43
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0