onsdag onsdag onsdag


(slänger in en bild på en gorilla på taronga zoo i australien - tyckte den passar in här, han gör ju inget, bara sitter där)


ja vad händer denna onsdag? absolut ingenting !!!! blää.. eller a ikväll ska jag ju iof på comedy club med papsen så det ska bli kul :) men nu på dagen händer absolut ingenting och jag får inte göra någonting heller, måste ju bli frisk!! jag skulle ju kunna tömma resväskan (nej jag har inte gjort det än! iaf inte allt) och slänga in en tvätt, skulle kunna plocka lite och skura golven, skulle kunna stryka lakanen som jag tvättade igår.. hmm oh what joy! ja det finns ju saker att göra men de är så tråkiga :(

aja hoppas er onsdag dag blir roligare än min, men eran onsdag kväll kommer definitivt inte bli det ^^

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha, skrattade högt åt ditt bildval

2009-05-07 @ 21:24:49
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0