många bollar i luften

ja ledsen för dålig uppdatering, men har haft massor att göra i helgen "många bollar i luften"
som ni vet så var pappas kompis här i lördags och tapetserade så nu är det klart, yey!! men tyvärr så blev det lite småsura miner om priset så jag får tillbaka 500 kr :) anledningen till att jag bad pappas kompis var ju för att jag ville ha ett kompispris men icke då, fick det dyraste någonsin! men pappa fixade så jag får tillbaka :) hur som helst så har jag och john varit ute och flängt; hem till pappa, heron, ikea, hem igen för att släppa in della och kristell, hemma sjöng vi singstar :)

igår kommer jag dock inte ihåg vad vi gjorde :/ eller jusste jag åkte hem till mamma för att fika då morfar och unni kom över dit :) efter det hämtade jag upp john och hemma började vi med maten sen började vi med garderoben som ska byggas upp :P lyckades bli klar med en del av den (den stora delen) inna klockan blev för mycket, man vill ju inte vara elak mot grannarna och hamra och greje klockan halv 10 på kvällen, nej nej då får man inga glada miner sen när man möts ute hehe

idag har pappa varit här en stund och tittat på min tapet och vi har bytt bil igen, så nu har jag min älskade bil igen :) haha men lyckades glömma kopplingen när jag skulle starta den eftersom jag vande mig vid pappas automat haha, men tar några sekunder innan jag vänjer mig tillbaka ^^ nu sitter jag och väntar på att john ska komma hem hit så vi kan käka och sen börja med resten av garderoben ^^

ps. bilder kommer sen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha ja, jag känner samma sak. läserm indre och mindre på kvällarna för jag vill inte att den ska ta slut ;p

jag är helt fri tomorrow. im all yours ;D

2009-05-18 @ 17:46:42
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0