män är bra dom, ibland ^^

ja vet ni vad jag just kom på !? nej klart ni inte gör, om ni inte kan läsa tankar :O
hur som helst så kom jag på att jag fått presenterfrån två killar på två dagar.. först fick jag ett jättefint halsband av kalle, skulle fått det för länge sen men det har bara inte blivit så.. sedan fick jag en brödrost utav john dagen efter :D vi hade pratat om att jag behöver en brödrost här hemma för båda två vill kunna rosta mackorna så helt plötsligt kommer han med en till mig :D och vet ni vad mer ? när jag kom hem från australien fick jag min favorit champange och godis utav honom :) tyvärr var jag ju sjuk så champangen är inte drucken än :) och vet ni vad mer ? ;P haha igår bjöd ju pappa på big comedy :)



så tjejer, män är bra dom, ibland ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0