hårets äventyr fortsätter

ja igår fick mitt hår sig ett äventyr igen.. men jisses vad skeptisk jag var innan, lisa förklarade det så konstigt så det kändes som om jag skulle bli randig i håret :O men det blev det ju inte såklart :)  vi gjorde slingor cohd et ljusade bara upp håret lite så det inte ser så himla svart ut :D

innan jag och lisa begav oss hem till mig för håräventyret så åkte vi till försäljningen av adidas kläder på hovet där john seth westberg och ja massor jobbar.. adidas sålde ut grejer för 150 kr, det dyraste kostade säkert 250 kr.. så det var ju krig där inne, familjer hade packat stora plastkassar och satt sig ner på golvet för att sedna välja ut det de ville ha, helt sjutk var det.. emn john hade lagt undan lite grejer till mig så jag behövde bara gå in till honom på lagret och kolla de där ^^ det gynnade ju lisa också hon fick två tröjor för 140 kr :D jag fick 3 par byxor och ett byx och tröj sett för 480.. de här grejerna brukar ju fasen kosta 800 kr per plagg så det var ju inte illa :D





Kommentarer
Postat av: .

hur länge har dem utförsäljning(adidas) vet du det?

2009-05-13 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0