förstörde färskpotatisen!

!###¤%//)%¤#¤%&%((/=)(/&¤##"¤#!#%&&/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaah jag lyckades bränna mina färskpotatisar som kokade inne i köket medan jag var här framför datorn.. jag gick självklart coh kollade till de med jämna mellanrum, men efter sista gången glömde jag bara bort de och vattnet kokade bort så potatisarna brändes... detta gjorde mig på ett måttligt dåligt humör nu, inte kul ! jag som såg fram emot en god potatis vinegrettesallad men nehepp, inget sånt ikväll!!



ibland undrar till och med jag hur jag lyckas med sådant här :/

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

hahaha, men lilla gumman, hur lyckades du med det? haha :) ja jag skrev till dig på facebook. sweeeet see you then ;)<3

2009-05-27 @ 18:29:25
URL: http://liiiiisas.blogg.se/
Postat av: mamsen

hmmmm...har jag misslyckats med ngt,,??

2009-05-27 @ 20:20:29
Postat av: Liiiiisa

det vet jag inte om jag har ork med, men annars hade det varit roligt.



haha gumman då, du får ställa kl, 20 min sen det börjar koka!! <3

2009-05-27 @ 21:02:50
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0