en till tv tack!

ja det är vid sådana här tillfällen man önskade att man hade två tv.. det är ju som många av er kanske vet champions leage final nu och john sitter framför teven och tjoar och skriker.. jag lovade honom att han fick ha teven eftersom det är final!! men jag önskar nu hade jag hade en till tv så jag kunde titta på något roligare :P är ju inte så intresserad av fotboll, om det inte är sverige eller djurgården, och till och med då är jag bara måttligt intresserad..

men heja manchester, john hejar på¨det så då gör väl jag det också...

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag vet exakt vad du menar, då de ska ha tvn för sport man kan inte muta bort dem därifrån heller. haha Just nu är jag hos mina föräldrar så jag har tv på mitt rum istället :D



sv: ja jag vet, ingen som svarat på vad de vet vad de kan vara heller. får väl se.

2009-05-27 @ 23:25:31
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0