Britney Spears 13 juli

imorse ringe stephanie mig och väckte mig och frågade om jag ville gå på Britney Spears konsert med henne den 13 juli.. vi pratade om det på valborg och biljetterna släpptes idag och hon fick tag i två, så hon ringde.. och klart som fan att jag ville gå :D jag menar man måste ju ha hunnit se Britney innan hon går samma öde som Anna Nicole eller Marilyn Monroe, för troligen kommer hon göra det, hoppas inte men jag skulle inte direkt bli förvånad.. Men FAN VAD KUL DET SKA BLI!!


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

tror verkligen inte hon kommer gå åt samma öde som de.britney verkar ju må bra nu.ska också se henne.

2009-06-17 @ 13:30:18
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0