Vårkänslor!!!

åå när jag skulle gå till bilen för tt åka till jobbet imorse (06.40) var det sol och sopat på gatorna :D inget grus och sol på klarblå himmel, vad är mer vår än det ?? :P
jag får alltid vårkänslor så fort de sopar bort gruset :D det är en sådan underbar känsla när man äntligen får gå på marken och inte snubbla runt på allt grus ^^

nu är jag hemma iaf :D efter en hård men okej dag på jobbet.. jag ska slänga mig i duschen nu sen ska jag och john ut och käka och sen mysa med vin hemma :) jag börjar ju trots allt 15.00 imorgon ^^


Kommentarer
Postat av: Diastole

hej, vem är john ?

2009-03-18 @ 18:41:31
Postat av: Sofie

Mysigt med vår. Hoppas det är svinkallt så ni fryser allihopa ett tag till dock! Har inte hunnit gotta mig tillräckligt :P

2009-03-20 @ 01:14:00
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0