våra nya liv

idag ! ja idag ! mycket har egentligen hänt idag men samtidigt ingenting ! idag var jag ledig, så jag hade bestämt att våga iväg mig till gymmet, eftersom jag varit sjuk så har jag fegat ur lite varje gång jag velat träna eftersom jag inte vill bli sjuk igen! men idag så tränade jag ! hur skönt som helst ! jag började dock bara på ullbandet denna gång, man måste ju börja mjukt!

allt det vardagliga som att prata i telefon och ta fram saker i kylen har dock gått åt helvete !! jag har tappat telefonen och smöret och allt jag tagit upp.. dessutom lyckades jag blanda i efterbehandlingskrämen i frägen när jag skulle bleka håret :O hur duktig är jag? aja har en ny färg nu så ska försöka igen, håret blev ändå blondare men a inte så snyggt..

idag är också början på mitt och johns nya nyttiga liv :) vi ska träna och äta bra och vara skitsnygga i sommar! haha vi börjar varje morgon med 50 situps och avslutar varje kväll innan vi ska sova med 20 st :) och jag ska träna varje ledig dag :) vilket blir ungefär två dagar i veckan, så då blir det spinning och power yoga :D

aja nu ska jag plocka lite i lägenheten och sen ska jag bleka håret igen !! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0