sluta tidigt = shopping!!

haha inte mycket att göra på jobbet idag så vi fick sluta myckt tidigare många av oss.. skulle slutat 18.00, men fick sluta 14.00 :) och eftersom jag behövde lite sminkborttagningsmedel och strumbyxor osv så tog jag bilen till farsta, och detta slutade i SHOPPING!! eller aa en vanlig shopping dag för en vanlig människa men eftersom jag inte shoppat på länge länge så kändes detta som hur mycket som helst :P lägger upp bilder på köpen sen :) men jag kan iaf säga att jag fick tag i en riktigt snygg kaval från h&m, nästan så ni kommer bli avundsjuka och vilja ta den från mig ^^ hehe nä men jag älskar den iaf, jag brukar inte passa i kavajer eftersom jag har redan breda axlar och stora bröst, emn denna satt perfekt :)

nä nu ska jag nog göra middag, kräftstjärts sallad har jag bestämt mig för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0