mina älsklingar i sydney!

jag pratade med både sofie och frida idag på skype :D helt plötsligt duker en ruta upp och då är det sofie som skriver "tess !!!!!" hehe sedan ringdes vi och pratade massor :) det var nästan konstigt att höra deras röster igen ^^ men roligt! saknar dom så mycket!! jag vill åka ner och hälsa på dom och har hittat fin fina biljetter, nu gäller bara att kolla vad min hosta faktiskt är, och om det är så som kalle sa att han kompisar hade det så kommer jag få äta antibiotika i typ 3 veckor och det känns ju inte så kul att åka då :( kommer ju må piss hela tiden ! men iaf så hoppas jag på att någon gång komma iväg till dom :)

nu ska jag börja måla klart i sovrummet, linnea ska komma hit och hjälpa mig sen ska jag mäta ena  väggen och åka iväg för att beställa tapeter :P kul va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0