vilodagen söndag

åååh vilkn mysdag jag och Balto haft :) john tog hand om Balto imorse innan han skulle till jobbet så jag fick lite sovmorgon, till 9 iaf :D vid lunch gick vi ner till tanto för att röra på oss och Balto fick leka i vattnet :) men hoppa i ville han inte hehe eller han ville väl men han vågade inte riktigt så det blev mera plask och lek :)  efter det har vi bara myst och lekt hemma, och gått några småturer uppe vid kyrkan här :) det är ju föör varmt ute, man orkar inte vara ute så länge!
så vi har haft en riktig vilo/mysdag idag :D

nu ska jag äta jordgubbar och grädde som jag köpt :D
later ♥

Kommentarer
Postat av: Pillifjong

haha du och dina jordgubbar med grädde :D

2009-06-28 @ 20:44:41
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0