utlovade bilder :P

ja jag har ju sagt att ni ska få se det ena och det andra nu så here it goes :D

vi börjar med kläderna då :D

Linnet, bodyn och kjolen :) allt från Gina Tricot

Sedan har vi böckerna jag läser som en tok ^^


flatte boken är ett måste för alla som har eller tänker skaffa en Flatcoated retriever :D

En bild från ninas student :D


fina Nina såklart :D

Sedan har vi de fina blommorna jag fick av mormor



slänger in en bild på pappa och Balto då jag lämnade honom där för lite ärenden :P



Kommentarer
Postat av: Pernilla

sötnina:D



hurru jag drömde om dig och mig i natt. drömde att vi helt plötsligt började hata varann och gjorde allt för att döda varann. haha helt sjukt!

2009-06-13 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0