tisdag 2 juni

igår hade vi det skitmysigt här hemma :) vi tog bilder men kan inte visa eftersom john har de på sin kamre som han snott med sig idag.. så kanske ikväll :D

men idag har jag varit och köpt lite grejer till imorgon :) thihi ni vet inte vad *nananananana* men ni får veta imorgonkväll såklart :D jag har också städat hela lägenheten som var full emd småprylar som gamla fula smycken etc. så jag har slängt massor :O jisses vad skit man har hemma! men nu är det fint och det luktar gott :D woho!

jag sitter och funderar på om jag ska ge er en ledtråd så ni akn gissa vad som händer.. men jag vet inte jag.. ni får nog den imorgon innan jag lämnar hemmet i några timmar(ganska många) imorgon eftermiddag :P

later ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: haha ja verkligen ^^

2009-06-02 @ 23:15:08
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Liiiiisa

berättaaaa dåååååååååååååååååååå!!!! :D

2009-06-03 @ 17:04:50
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0