min finaste BALTO!

ja nu är ni då allt bra nyfikna va???? ni spricker snart eller hur?? ;P

det är nämligen så att jag har länge pratat om att jag ska köpa hund.. och i helgen tog jag kontakt med en otroligt snäll och trevlig tjej som har en kennel i örebro.. hon föder upp flatcoated retrievers och det här var hennes första kull efter mycket fina föräldrar.. hon hade 3 hanar och en tik kvar när jag tog kontakt med henne, nu har bara 2 hanar kvar.. nu tror ni att jag köpte två hundar, men nej det gjorde jag inte.. skulle gräna tagit emd mig allihop men tyvärr har jag bara plats och tid för en.. det blev *Indicium Ain't Misbehavin'* en liten hane som kallades höger fram (de fick kroppsdelar som namn först när de föddes för att hålla koll på dom) och nu har jag döpt om honom till Balto efter min favorit film "balto"

MIN FINASTE BALTO!


i bilen på väg till nya hemmet



med nya matte... du och jag!



nytt hem.. spännande!



världens finaste!

Kommentarer
Postat av: sandra

AAAAAAAAAW! så söt!!

2009-06-04 @ 08:23:29
URL: http://typisktsandra.blogg.se/
Postat av: My

Men sötaste, sötaste Balto (och Therese!!)!! Tänk att jag hittade till denna blogg (såg en länk från en logg på min besökarstatistik). WOW! Balto är precis hur gullig som helst och vad gulligt du skriver om mig - jag blir riktigt rörd! :) Här ska jag följa "min lilla höger fram" och njuta av många stunder framöver!! Kram till dig och puss på nosen till Balto från "gammelmatte".

2009-06-13 @ 22:56:57
URL: http://www.kennel-indicium.se
Postat av: My igen

PS. Bilden där Balto sitter på golvet i bilen är helt oslagbar! :)

2009-06-13 @ 22:59:05
URL: http://www.kennel-indicium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0