livet är allt bra härligt ibland :D

idag har varit en mysdag :D jag och balto lekte och slappade inne tills 12 ungefär då pillan ringde och sa att hon skulle åka mot oss då.. så jag packade väskan med grejer till mig och grejer till Balto och snart mötte vi upp henne.. vi gick ner till tanto och la oss och solade och pratade och pillan gosade massor med Balto, det gillade han :P jag solade självklart bara baksidan :P

efter någon timme eller så, så bestämde jag att Balto skulle få gå till vattnet och leka lite och svalka sig, även om han låg och lekte och sov i skuggan på ett svalt påslakan  så var han nog ganska varm! och på vägen ner till vattnet så gick en kille med barnvagn förbi och jag varnade honom lite för han var rakt på väg mot Baltos bajs mitt på vägen :P han sa snabbt och bittert tack och fortsatte gå, men han sa helt plötsligt högt och fortfarande bittert och faktiskt lite stöddigt  "du är jätteröd", jag svarade bara "jag vet" och skrattade lite, sådär trevligt som man är mot främlingar.. men allvarligt, varför sa han så? som om jag inte visste det? som om han såg ner på mig eller något! det är svårt att förklara men konstigt vard et iaf :/

efter tantomyset så gick jag och handlade lite och hämtade mina grejer jag beställt.. en vit klänning/tunika, ett par klackar och en vågtång.. från nelly och eleven :) woho.. ska ha den vita på mig ikväll men orkar nog inte testa vågtången!

hur som helst nu är jag hemma, ska äta lite jordgubbar och sen fixa mig för att möta upp pernilla och sen åka coh lämna Balto hos mamma och sen åka hem till John där det är lite party :D kommer bli en rätt tidig kväll eftersom jag måste åka och hämta balto sen.. och han ska ju faktiskr vaccineras imorgon :)

den här dagen har bara varit härlig :) och kommer säkert avslutas härligt :P

later ♥

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

mysigt :D

2009-06-26 @ 21:17:31
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja, jag ser verkligen fram emot det! Kommer bli så jäkla kul. Men ska vi käka middag och så också eller? det vore ju mysigt :) En heldag liksom.

2009-06-26 @ 21:37:40
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, va konstigt sagt, :)

2009-06-27 @ 03:27:16
URL: http://scs.blogg.se/
Postat av: Pernillis

thess jag vill se bilderna sen :D

2009-06-27 @ 09:53:40
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0