jag har bränt mig!

i solen!! på gålö!! men mysigt var det minsann ändå :D jag och mamma och Balto åkte vid 11 imorse, och åkte hemåt vid 4 :D  Balto gillade att leka under trädet han satt fast i och när jag tog loss honom för att gå ner och nosa på vattnet blev han superduper glad :D han fick inte bada, det vågade jag då inte, inte nu, det är för kallt! men han ville i, det märkte man :P

men jisses vad solen tog på mig, är röd som en kräfta!! haha, men det lägger sig väl om någon dag :D får vara försiktig i solen imorgon då :P

just nu är jag hemma, har fått min top/klänning från nelly idag, ska afasen beställa en i vit också, hur skön och bra sommarklänning som helst :D visar sen :D Balto ligger och SNARKAR under mig hihi, jättesöt! jag ska väl försöka få i mig lite middag och sen smörja in mig alltså!!! jisses! men det är ändå skönt att ha bränt sig :P känns som sommar :P

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0