första dagen

ja idag var det ju då första dagen då Balto vaknade upp här hemma.. Han har varit jätteduktig hela natten min sötnos.. lämnade lite öppet till sovrummet så han kunde sova antingen brevid mig på överkasten som viktes ihop på golvet eller ute i vardagsrummet.. första halvan av natten sov han i vardagsrummet.. han blev lite småorolig när vi gick in i sovrummet men han sniffade runt där en liten stund innan han återvände till v-rummet.. och andra halan av natten sov han brevid mig :)
Jag har ju bäddat upp en säng till honom i v-rummet men han sover än så länge hällre på golvet bed frambenen utsrtäckta fram och bakbenen utsträckta bak och platt på mage! han är jättesööt!!

snart ska jag iväg och köpa halsband och lite andra prylar till honom :)

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0