en perfekt dag :)

ja idag var en sådan där perfekt dag då man bara är glad hela tiden och bara njuter utav livet :) imorse gick jag ut med Balto vid 8, då åkte också John till jobbet.. efter det hade vi en mysig förmiddag med lek och sovande på soffan.. halv 2 kom min kära mormor förbi och skulle kolla på lägenheten :) hon hade massa presenter med sig, alltid kul :) TACK!!! Balto fick en fin rosa gris att tugga på, som han älskar :) å jag fick blommor och äggkoppar :D helt perfekt :D


mormor och Balto :)
Balto och grisen


efter en stund gick vi allihopa, mormor, jag och Balto till äldreboendet här längre ner på hornsgatan för att hälsa på Ronnie :) så han också fick träffa Balto :) vi hade det jättemysigt med kaffe och kaka utomhus :D alla sköterskor var helt galna i Balto.. både när vi var uppe på Ronnies rum och när jag skulle gå, tog ju vägen runt huset eftersom vi var redan ute, så vi gick i parken lite :D tog en stund innan jag kom iväg :P

efter det lämnade jag Balto hemma för att gå ner till apoteket för att hämta min ASTMAMEDICIN, och avmaskningsmedel och fästingmedel till Balto.. så det ska han få ikväll :D


Baltos grejer :P
Min astmamedicin :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0