duktig

ja eftersom jag nu har Balto så kommer det blir väldigt mycket tjat om honom här i bloggen, han kommer ju trots allt vara med mig vad jag än gör, hela tiden. så ni får stå ut :P idag har han varit jätteduktig, han har inte bajsat inne alls idag, och inte inatt heller :) hemma hos pappa kissade han inte ens, men direkt när vi kom ut från pappa så satte hans ig och gjorde både nr 1 och nr 2 :D min duktiga lilla kille :P

nu är min andra älskling john här, men han ska ta ett bad så jag ska nog lägga mig på soffan igen, är tröööt :P
å juste fick lite nytt i garderobsväg idag också :P en kjol ett linne och en body från gina tricot :D visar sen eller imorgon :D

later ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

Nä, jag kommer inte kunna komma. Jag går i skolan 8.30-16:00 på torsdag. Sowwi :(

2009-06-09 @ 14:03:15
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0