1 juni!

helt stört vad tiden går fort :O det är redan första juni liksom.. var tog all tid vägen.. känns som jag inte gjort någonting alls.. eller det har jag iof inte gjort sen jag kom hem från australien.. bara några få grejer som operan ♥ vårfest med mässan.. annars har jag inte gjort ett skit.. jag räknar då självklart bort alla läkarbesök..

hur som helst så gå tiden fort och idag har john och jag två saker att fira :) det första är att vi har varit tillsammans i 5 månader nu :O och det andra får ni reda på när det är spikat och klart :D ;P

nu ska vi ut och njuta av solen här på söder, sen ska vi köpa en flaska vin och god mat tills ikväll :D

puss på er! ut och njut vettja!


Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

nej men nu är jag så nyfiken. är det om ditt företag? :D tell me tell me tell meeee. ihihi jag är rast lös :/

2009-06-02 @ 14:57:21
URL: http://liiiiisas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

guuud vad du pratar i gåtor, blir galen ;D när ses vi?

2009-06-02 @ 20:13:08
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0