i'm in!

hihi jag är antagen! så nu ska jag bara betala anmälningsavgiften och senast december hela avgiften.. det var jättefina och SVALA lokaler (vilken känlsa att komma in där efter 0 minuter på en varm jobbig buss!!) det var intimt fräscht och ägaren Maria var verkligen jätte trevlig.. kändes riktigt bra! det kändes ju bra innan jag var där men nu är det perfekt hehe.. det är mest sannolikt att jag börjar i januari eftersom jag är 3dje reserv till augusti.. men det ger mig ju bara mer tid att jobba och träna med Balto i höst :P

hur som helst nu är jag hemma i skogås.. varken mamma eller brorsan är hemma, det är bara jag och Balto just nu..

later ♥

Kommentarer
Postat av: Pernillis

GRATTIS :D:D

2009-07-02 @ 17:42:35
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Línnéa

aaaah :D Grattis! Fan va mycket skoj som händer för dig just nu :D UNDERBART! Idag blev det sjukligt sent på jobbet...men jag ringer dig imorgon vid tio tiden :D

2009-07-03 @ 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0