Ikea med mammut!

ja jag åkte ju hem till mamsen igårkväll, blev mys kväll med walk the line som gick på tv :D den var ju jättebra, jag har faktiskt inte sett den innan! men bra var den!! :D

vi har nyss varit på en långpromenad med balto som sprang hej vilt i skogen och lekte i vattnet.. nu är jag duschad och klar, mamma är nog klar snart och då ska vi åka till Ikea, jag har spanat in en hundbädd och matskåls underlägg :D det där Ikea är bra det!! :P bädden var så fin och passar ihop med matskålarna Balto har :D ska visa mamma en fotölj jag är helt såld på också, och en tvbänk ^^ men idag blir det inget utav de två köpta, måste ha pappas bil för det ^^

balto stannar hemma med brorsan, men han lär sova hela tiden vi är borta så det blir nog ingen match för lillebror ^^

later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0