bättre sent än aldrig..

ja nu sådär en vecka efter konserten så tänkte jag ge min review av Britneys Circus tour! jag var ju där med stephanie som när biljetterna släpptes ringde hon och väckte mig på morgonen och frågade om jag ville gå.. haha hon lät så stressad i telefon just då, helt yrig! haha


när hon sjöng everytime :)

hur som helst, jag tyckte att showen var grym!! den var absolut värd att se, och jag hade ångrat det om jag inte gick! circusen var helt otrolig, de var ju "förband", de dök också upp lite då coh då i själva showen under olika låtar.. Det som jag tyckte var lite tråkigt var att för det första, britney var brunett igen! vilket gjorde att hon in te syntes lika mycket och hon kändes blek! (inte blek i hyn utan bara blek, lite tråkig) hon föll också lite i skymundan för dansarna som var AWESOME.. det var självklart tråkigt att hon inte sjöng live, men jag förstår henne, vem kan sjunga och dansa sådär på samma gång? det sägs att hon sjöng åten everytime live, men är lite tveksam, fick hur som helst gåshud för att det var så vackert :D
det var också tråkigt att hon inte pratade med publiken, bara två gånger pratade hon me oss och då var det bara "stockhom sweden...you're the best" det var opersonligt! fick höra av kelly som vi mötte på vägen ut från globen att beoncey pratade typ hela tiden, det blir så mycket bättre då tycker jag, känns som att artisten uppskattar en lika mycket som man uppskattar dom! annars var det ju en riktigt bra konsert :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

De va han som tog upp det faktiskt :) Forra veckan. hihi mys :)

2009-07-21 @ 07:45:51
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0