åå vilken bra dag! :D

idag har varit en helt perfekt dag :)  fick sovmorgon för John tog hand om Balto imorse.. sen vid 11 väcktes jag coh fick present :O ett par jättefina pärlörhängen :) sedan var det frukost som kom direkt från bageriet här nedanför.. och efter frukosten fick jag en till present :O ett jättefint armband :D som matchade örhängena såklart :P sedan tog vi det lugnt hemma innan vi skulle bada och klippa klorna på Balto :) gick jättebra :D jag badade med honom i badkaret hehe.. han gillar ju vattnet men han är lite rädd för att bli helblöt med duschen.. och mitt soffmyset på dagen här så fick jag ett samtal från Mari på Mariarts (skolan jag anmält mig till, en make up artist skola) och jag ska dit imorgon för möte med henne och få vara med och titta på en lektion :D kul va?? så himla glad !!!! det här har jag verkligen velat göra sedan små barnsben :D jag har en reservplats till kursen som startar nu 31 augusrti men en garanterad plats till den som startar i januari! kursen är på 12 veckor! nu jäklar ska jag göra något med mitt liv :P det som är bra med utbildingen förutom själva utbildningen ;P är att det är från 10-14 mån-fredag man går i skolan, vilket gör det utmärkt för mig med Balto.. jag kan lämna honom hos pappa när jag är i skolan och när jag är klar har jag ändå tid att leka och träna med honom :D perfect!!!

hur som helst sedan började vi göra oss iordning vid 3 för att picknika lite i högdalen med lisa och andres mf :) mycket mysigt!! lyckades stöta på sofia från klassen precis innan vi skulle gå, då kom hon.. men det var kul ^^
nu är vi iaf hemma och ska mysa med tv och jordgubbar&grädde :D

bilder får ni se senare eller imorgon då jag fått in de på datorn.. john tog massa bilder på mig och Balto när vi badade ^^

later ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen, skaru börja skolan nu kex? :) Saknar dig oxå! Hade världens hemlängtan häromdagen asså...

2009-07-02 @ 11:47:19
URL: http://scs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0