vaknade och möttes utav detta..

igårvkäll när jag skulle gå och lägga mig så skrev jag en liten post it till john (som redan låg och sov), jag skrev att han skulle väcka mig och tvinga upp mig.. han vaknar alltid tidigare än mig, runt 10 halv 11 oftast, och jag kände att jag ville gå upp då också för jag har massor att göra idag, ville inte sova bort dagen..
problemet var att jag hade glömt att han skulle jobba idag så han gick ju upp 8!! och då tänke jag fan inte gå upp haha.. men när jag väl kommer upp ur sängen vid 12 (pratade faktsikt i telefon med sofie fran halv till hel där så jag var ju vaken ;P) så möts jag av detta på luckan till där mitt te står i köket.. (dricker alltid te på morgonen)




han hade skrivit över mitt, med orden "du är världens sötaste, PUSS!"
gulligt !! och smart att sätta lappen på den luckan haha :P sånt här kan verkligen göra ens dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0