update

eftersom jag jobbat som en tok, långa dagar.. så har jag liksom inte haft orken att uppdatera, sorry !!
men nu är jag ledig tilöl fredag igen så nu kommer massa strunt att hamna här på min kära blogg ^^

det som ni missat är, egentligen ingenting haha men kan ju berätta fortsättningen på resan till gymmet :P

När jag och frida kom dit tog chefen oss in till deras frukost/fika rum precis brevid gymsalen så man kunde se allt som pågick :) han berättade allt som ingick i mitt kort jag fått ta över från pappa, bl.a personlig tränare 4 ggr oh en sjukgymnast 4 ggr :) hur bra är inte det ? min rygg behöver verkligen den där sjukgymnasten !! hur som helst så förklarade han att jag fick i princip gå på allt jag ville, alla pass gymmet, jag får frukost om jag tränar på morgonen, jag har tillgång till allt :D sen började frida fråga om hur mycket det billigaste kortet d ehade skulle kosta och vad det innebar.. och det innebar tyvärr att hon bara skulle få träna på morgonen, men chefen då som var en jävel på att snacka han fixade ett kort där hon fick allt som jag fick, plus att hon kunde frysa kortet eftersom hon drar till australien, för 349 kr i månaden :D kortet jag tog över av pappa det är det dyraste och allt inklusive kortet, emn det tar slut några veckor efter frida kommit hem från australien igen så jag skrev på ett likadant kort som frida fick fast det börjar gälla när mitt nuvarande går ut :D
efter vår långa pratstund gick vi och bytte om och tränade 30 min på löpbanden :D
vi kände oss helnöjda när vi gick därifrån :P

ikväll ska vi på vårat första pass, spinning !!! ska bli intressant hehe hoppas mitt knä klarar av det bara :/ tänk om det skulle paja :/ uscha!! får ta det lite smålugnt i början :D ska kanske boka in den personliga tränaren någon dag i veckan också :) vi ska dessutom på power yoga på torsdag :D

nu jävlar är träningen igång på allvar :D


Kommentarer
Postat av: Engman

tackar :D och tack för ditt bud :)

2009-01-26 @ 16:48:20
URL: http://bloggdesignarn.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vad har hänt med ditt knä gumman? Har jag missat något eller är jag bara seg och glömsk?

Vi får se till att ses !

2009-01-26 @ 19:05:34
Postat av: Sofia

måste också komma igång igen.. och det där med knät kan du vara lugn med, bästa träningen för dåliga knän. pappa bytte ut 3 mil löpning i veckan mot 15-20 mil cykling så det är rätt skonsamt ;P

2009-01-26 @ 20:49:54
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0