spinning <3

det är kul och givande träning alla borde testa :) det var ett 60minuters pass ikväll men det var kul så det gick så himla fort den där timmen :D hur bra är inte det när man ska träna?? ja jag kommer ju definitivt fortsätta med spinning iaf minst en gång i veckan.. nackdelen med det dock är att man får ont i rumpan av de förjävliga sadlarna och att mitt knä gör ont om jag anstränger det för mycket.. kalle har alltid snackat om knävärmare, som tydligen ska hjälpa, så får ta ett snack med honom och fråga vad i helsike det är för något och var man får tag på det :P hur som helst så tycker jag om spinning :D

power yogan på torsdag blir intressant :) har ju bara testat i skolan med katarina, måste vara en ofantlig skillnad, inte för att det inte var kul och jobbigt i skolan men det måste ju bli bättre med ett proffs? träning minst tre ggr i veckan blir det nu fram till sommaren :D om inte jobbet kommer ivägen för mycket :/

Kommentarer
Postat av: Daniella

ÄH! Du behöver inte honom för det. Gå till Stadium och fråga!

2009-01-27 @ 10:40:42
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: john

älska spinning

2009-01-28 @ 16:23:03
Postat av: Sofia

Ja, back on track är ju de absolut bästa. Har det till mina hästar (finns för människor också) och de reflekterar kroppsvärmen så blodcirkulationen kommer igång. Svullnader som vanligtvis går ner på ett par dar brukar gå ner på en natt med dem, magiskt!



Allt är bra med mig, lite vintertrött bara. Vill ha sommar, haha. Hur är det själv?

2009-01-28 @ 20:50:15
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0