söndag

eftersom jag har massa energi och stort kaffe/shopping begär just nu så har jag försökt jaga lite på frida i telefon att hon ska möta mig i farsta (måste ändå ditåt, tanka bilen och köpa lite grejer för målandet).. hon är dock otroligt seg och trött och bara långsam så vi får ju se hur det går.. har försökt få tag i sofie också emn jag antar att hon jobbar väl :/ först av de tre ringd ejag såklart della men hon kunde inte idag så vi ska ses på tisdg istället :D

men jag vill verkligen iväg härifrån nu !! ringer nina och kollar vad hon gör.. hon jobbar säkert också :/.. ja antagligen hon svarade inte.. jaha man får väl vänta på frida.. kan ju börja städa här hemma kanske ? eller det komemr jag iof ha massa energi till att göra ikväll :/ hehe..

jaja ska väl ta och göra mig iordning så jag är klar iaf :D
later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0