nytt simkort=fungerande ny mobil!

igår fick jag äntligen hem mitt nya simkort.. hade beställt ett nytt eftersom mitt gamla inte funkade i den nya mobilen.. det kunde av ågon anledning inte läsas :/ men nu har jag iaf ett nytt och det funkar i min underbara nya telefon :D

haha nu kommer ni se mig gå runt med mobilen i handen 24/7 för att jag kommer vilja visa upp den hela tiden hahaha.. nemen jag brukar ju fan ganska ofta bara gå med den i handen, igår på stan gick jag och höll i min fula gamla.. jag har verkligen ingen aning om varför, det är väl bekvämt eller något :/

jaja nu ska jag titta på senaste avsnittet av The City och sen ska lägenheten städas :/

Kommentarer
Postat av: Daniella

Nja, jag vill ju inte att mina barn heter samma som någon jag känner eller vet om. Men Theresia har jag alltid gillat ;D

2009-01-06 @ 15:45:34
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja, det måste vi! Vi ska bara bli heeelt friska först :)

2009-01-06 @ 16:09:46
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0