charmiga ryck?

fick ett litet ryck igår innan vi skulle sova, medans john var och bortsade tänderna så skulle jag vippa persiennerna, och var då tvungen att gå på sängen för att nå, och hans sida var mycket mjukare än min !!?? så jag rev ner hela sänge och började snacka om att vi skulle vänd på min sida i madrassen (man kan vända till en mjukare eller hårdare sida) men sen kom vi fram till att eftersom han väger mer än mig har han bara mjukat upp sänegn lite mer, så vi vände bara så att hans sida numer blev min sida :P men stackarn, han var så trött.. men mina små ryck får jag hoppas är lite charmiga ^^

ja hur som helst så nu har jag sovit och bara latat mig framför datorn och några avsnitt gilmore girls ^^ but no more of  that now, nu ska det städas och fixas och donas och duschas och fixas ^^
ska dammsuga och skura golven, till att börja med :)


Kommentarer
Postat av: Engman

hehe ja ^^

2009-01-28 @ 13:54:09
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: john

Jag håller med min vän och jag älskar dig

2009-01-28 @ 16:22:10
Postat av: Pernilla

thessipess :)

2009-01-28 @ 23:50:38
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0