bio ikväll!

det var fan hur längesen som helst jag var på bio.. förr gick ju jag pappa och micke på bio varannan helg.. även om jag inte skulle vara hos pappa den helgen.. det var våran fredag grej.. nu när micke bara bor med mamma och jag flyttat så har det inte blivit bio.. men ikväll ska jag iaf på bio, men med linnea :D vi ska se twilight, alla säger att den är bra så jag hoppas den är det :) jag åt en tidig middag så jag kan gotta mig i godis på bion :P



Jeans: Gina Tricot
Skjorta: Vero moda
Kofta: Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg skjorta, har en nästan likdan fast i gult i stället för blått. fast från london såklart ;)



Hmm det har jag säkert. don't remember :) men kom och shoppa lite vetja!

2009-01-08 @ 19:47:26
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Amanda Björk

finfin skjorta :D

2009-01-09 @ 22:44:11
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0