infektion och inflammationer hit och dit

ja att jag är super duper dunder sjuk var ingen överdrift!! igår hos läkaren sa hon att jag hade en akut bakterieinfektion eftersom någonting som ska vara 10 normalt är 65 på mig, enligt blodprovet jag fick göra.. och jag har lite öroninflammation och inflammation i halsen efter allt hostande.. ingen lunginflammation dock men tror inte det hade varit så stor skillnad ifall jag hade haft det ändå..

min röst är helt förstörd, kan inte prata och min supersnälla läkare natalia sa att jag ska ligga i sängen så mycket jag kan och bara var tyst ! haha, lät som om jag abra fick ligga och stirra i taket bara hehe.. men jag ska iaf försöka vara tyst så mycket som möjligt för att spara på rösten..

fick rönkta lungorna igår och men som sagt ingenting visades så ingen lunginflammation..

stackars john som tagit hand om mig har blivit lite sjuk han med, han har iof bara börjat hosta än så länge men om vi umgås mera kommer han sluta som  jag och det vill jag inte.. så jag planerar att crasha hos mor min ikväll, eller så skickar jag bara hem john ^^

hoppas ni mår bra ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

Stackarn! Hoppas du mår bättre snart, vännen

2009-02-10 @ 22:14:11
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hur mååååår dy?

2009-02-12 @ 10:30:46
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0