tröött!

(haha det var ett tag sen jag hade det som rubrik)
men jag är verkligen trött, bled inget ikea för mig..  kom hem från läkaren och somnade på soffan :P hos läkaren börjades det ju igen med blodprover och hostmedicin.. ska ner till apoteket efter jag ätit nu och hämta ut cocilana och mollipect, mollipect bara för att mamma tjatat på mig att varje gång man är hos läkaren ska man be om hostmedicin så nu gjorde jag det.. cocilana var jag dock inte tvungen att be om :P jag tog tre blodprover , senkan och någon speciell sorts blodkroppar skulle kollas plus någon till.. usch gör ont nu i armen :/ kommer bli ett mega blåmärke !!

aja denna kille får iaf mig att må bra när jag är sliten och lite deppig som nu :)


Kommentarer
Postat av: John

naaw puss <3

2009-08-19 @ 15:52:40
Postat av: YoungZtaljz

Klart jag lovar inlägg! ;P och du är bara avundsjuk på min & Bjorns naturliga talang!!



/Jay-Jay

2009-08-19 @ 15:54:23
URL: http://youngztaljz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0